nedjelja, 22. srpnja 2007.

...zašto kažu da početak nije težak ?!...

Inspiriran ostalim frendovima koji imaju blogove,a potaknut svojim idejama odlučio sam započeti pisati ovaj blog,za koji se iskreno nadam da će doživjeti barem malu uspješnost i da će imati barem kojeg čitatelja.. :)


Inače nešto o meni..ja sam Toni,imam 18 godina,iskren sam,simpa i zabavan dečko.. obožavam svoje prijatelje,bez kojih mi je teško zamisliti svoj svakodnevni život! Evo odmah moram spomenuti svog najfrenda Alena,kojeg obožavam,i puno mi znači..a dalje ne vrijedi nabrajati jer ih ima zaista puno..al nek znaju da su ove riječi i njima upućene..također moram spomenuti i svog MSN-frenda,nekima već dobro poznatog rezzy-a :) ,kojeg poznam odnedavno, i koji mi je posvetio jedan post u svom blogu,tako da bi bilo nezahvalno od mene da mu ne vratim istom mjerom!


I nastojeći ne komplicirati puno za početak, još vas želim pozvati da komentirate il me kontaktirate na podatke koji su sa strane objavljeni..


Unutar mog bloga moći ćete nalaziti sadržaj širokog spektra i obuhvata..dosta dobrih komada,nekih događaja,noviteti..glazba...ma stvarno se nadam da će vam se svidjeti..


uskoro dolazi novi post..pozz


evo jedne fotkice..teškim odabirom..izabrali toni & alen



3 komentara:

Rezzy kaže...

bok mom MSN frendu! hihi!
evo stavio sam obavijest na svoj blog da si počeo pisat blog tako da te ljudi mogu počet čitat lagano.
Samo mi pripremi puno lijepih slikica i postova da imam šta čitat kad se vratim.
Pusa tebi i alenu! :D

Anonimno kaže...

zašto uvijek njegova slika:D?

michael kaže...

hm..slučajnim odabirom,ali i teškim,a šta ćeš kad je zgodan..:)