četvrtak, 18. listopada 2007.

In memoriam.. *Toše Proeski*

Evo javljamo se i mi ali ovog puta zaista tužni, a razlog tomu vjerojatno znate! 16.10.2007 je bio posljednji dan za našeg dragog pjevača i zaista najboljeg dečka na estradi Tošu Proeskog! Vijest nas je duboko potresla, a upravo tada smo slušali njegov album-dobro,to nije slučajnost jer se on kod nas sluša podosta,ali ono što je žalosno je to što je to zaista posljednji album! Teško je vjerovati da ga nema odjednom,da nema dečka koji je uvijek bio vedar,sretan,dobar i pomagao drugima..da nema dečka čije pjesme upravo slušamo..stvarno nije se lako pomiriti s tim! Bilo nam je neopisivo žao što se nismo mogli javiti tog istog dana,ali zbog kvara na net-vezi nismo mogli na internet..stoga se sad javljamo-želeći pozdraviti našeg Tošu po posljednji put!

IN MEMORIAM.. *TOŠE PROESKI* (1981.-2007.)


Trebala je ovo biti najsretnija jesen u njegovu životu! Veselio se izlasku albuma na engleskom jeziku,postao je najslušaniji i najizvođeniji i u Hrvatskoj,u Zagrebu ga je ovih dana čekala hrpa obaveza,trebao predati diplomski rad i diplomirati na Fakultetu muzičkih umjetnosti, a imao je i jednu veliku želju:da se zaljubi!
No, svi planovi i nade 26-godišnjeg pjevača rasplinuli su se tog kobnog utorka,16.10,u 06.25h na autocesti kod izlaza Nova Gradiška. Bilo bi nam žao bilo kog čovjeka da tako nesretno završi,a pogotovo našeg Toše koji nam se svima uvukao u srca svojim pjesmama i dobrom dušom! Vjerojatno ga nećemo moći prežaliti jer on je jedini,i teško da će se pojaviti netko poput njega..vjerujem da će ostati svima nama u lijepim sjećanjima i u srcima!
Dragi Toše,zbogom!

Da se bar mogu probuditi
U svijetu ljubavi
Bez starih rugoba i ovih nakaza
Što su me stalno pratile
Da te bar mogu poljubiti
Bez loših sjećanja na hladna proljeća
Bez slike stradanja
Što se baš na nas zalijepe

Jer moj je život igra bez granica
Umorna priča, trganje stranica
Na kojim ništa ne piše
Jer moj je život vječito padanje
Kad zbrojim poraze ništa ne ostane
Samo još vučem navike
Sve na tome ostane

Da te bar mogu probuditi
Kavu ti skuhati
U krevet donijeti
Pa te poljubiti
Al' toga nema i ne postoji
OOOOOO
Da se bar mogu zaljubiti
U malu seljanku
Na nekom proplanku
Gore u svemiru
Tako da dolje ne vidim

Jer moj je život igra bez granica
Umorna priča, trganje stranica
Na kojim ništa ne piše
Jer moj je život vječito padanje
Kad zbrojim poraze ništa ne ostane
Samo još vučem navike
Sve na tome ostane..






Zbogom Toše..samo pjesma nam ostaje!

Broj komentara: 27:

Rezzy kaže...

sve nas je potresla iznenadna smrt dragog tošeta. i meni je užasno žao.

Anonimno kaže...

Jučer sam otišla sa kolegicom na kavu van kuće iz razloga da se maknem i ne gledam Tošine postere koje je moja kćer stavila na zidove dječje sobe. Ušle smo u kafić - njegov CD svira. Zašto on? Sto puta sam se pitala zašto se to desilo tako jednoj divnoj i toploj osobi? Moj je zaključak iz one numerologije gdje sve ispada na 26 da je on stvarno Božje dijete, da ga je Bog poslao na zemlju da izvrši svoju misiju, da je bio anđeo u obliku čovjeka. Niti jedan komentar na internetu ne prođe, a da ljudi ne kažu da je bio anđeo, a sam je rekao da se ništa ne događa slučajno. Tako i sve vezano s njim. Ne treba kriviti vozača, novinari ne trebaju gluposti pisati i raditi senzaciju iz dnevnih novina samo da prodanost bude veća, neka puste njegovu djevojku i obitelj da u miru i dostojno tuguju. Kako je tek njima, kad mi svi koji ga i nismo osobno poznali patimo.

Anonimno kaže...

toše...toše...toše.....obožavala sam gaw i još ga obožavam....uvijek sam maštala o dečku poput njega....žao mi je šta ga nisam upoznala......još nisam preboljela odlazak tog anđela...i sumnjam da ću ikad ...jer nija fer da nam bog uvijek prebrzo oduzme najbolje.....volje4la sam ga....volimga ....(i to stvarno nije teško)on je zlato.....

Anonimno kaže...

Na vijest o Tosinoj smrti ostala sam bez teksta.pa zar je tako nesto moguce.koliko u toj prici ima nepravde............ svi za njim zalimo a on ode bez pozdrava........nemam sta drugo da kazem osim toga da smo imal veliku cast se ga imamo i sad nastavimo putem nase zvijezde vodilje naseg andela Toseta.............

Anonimno kaže...

toše,vjerujem da si uz boga pa mi je lakše,zauvijek ćeš biti u mojim mislima....bio si i ostao moj najbolji pjevač i anđeo koji nas pazi!!!

Anonimno kaže...

taj dan kad sam saznala nikad neću zaboravit....pitala sam se zašto Bože...ali kasnije shvatiš da bog ima svoje razloge,znam da toše nije sam i da mu je lijepo jer je sa anđelima kao što je i sam...Nažalost njegovoj obitelji nitko nemože ublažit bol,al barem možemo tako da se po novinama nepišu razne gluposti,i da napokon pustimo tošu da počiva u MIRU BOŽJEM

Anonimno kaže...

MOJ DIDI OBOŽAVA TOŠU I STALNO GA SLUŠA,A IMA SAMO 9 MJ.PUSAAAAA

Anonimno kaže...

toše moj...kad bi znao kako te volim...nikad neću preboljet to što te nisam upoznala, anđele...
TE CAKAM....VOOOOLLLIIIIIMMM TEEE
LORENA

Anonimno kaže...

šĆ_ćpliujmjztbngjzjju vb . DIDI I LUCIJA

Anonimno kaže...

htijela sam samo ostaviti komentar u vezi 24 sata i njihovog članka!Čitam kako mnogi napadaju novinare,to kako se hvale da su prvi bili u Tošinom stanu,onda jedni druge komentiraju svađaju se.....PA MISLIM LJUDI ŠTO RADITE????SVAKA ČAST 24 SATA I NJIHOVIM NOVINARIMA,NE RAZUMIJEM ZAŠTO IH NAPADAT I OPTUŽIVAT...PA ŠTO NAM NIJE ČAST ŠTO SU TOŠINI RODITELJI DALI DOPUŠTEJE BAŠ HRVATSKIM NOVINARIMA,I DA USTVARI SVI PREKO TOGA SHVATIMO KAKO JE TOŠE BIO JEDNOSTAVAN I SKROMAN,DRAG DEČKO.....SVI GA SE TREBAMO SIJEĆATI,ALI I POŠTIVATI I PUSTITI GA NA MIRU...A ŠTO SE TIČE NJEGOVE DJEVOJKE ANDRIJANE,SAMO ON ZNA ŠTO JE ZAPRAVO BILO IZMEĐU NJEGA I NJE,A TO DA ONA VEČ IMA DRUGOG DEČKA PUSTIMO NA NJENU DUŠU..AL9I ZNAM JEDNO DA TOŠE NEBI VOLIO DA JE SE OPTUŽUJE ZA NEŠTO,ILI BILO KOGA...ZATO BUDITE KAO ŠTO JE BIO I ON:VOLITE SE,PAZITE,I JEDNOSTAVNO BUDITE SRETNI!!!!TOŠE ZAUVIJEK TE VOLIMO..ljudi ostavite komentar

Anonimno kaže...

Bilo je to 16.10. u školi. došli su do mene prijatelji i rekli da je poginuo Toše Proeski. prvi moment sam mislila da je to sve šala al kasnije sam tek shvatila da je to istina. kao da su oduzeli dio mene, suze su mi stalno tekle, nisam se mogla kontrolirati.Zašto nam Bog uvijek oduzme najbolje...

Anonimno kaže...

NEMOGU VJEROVATI KAKO SU SVI JAKO BRZO ZABORAVILI TOŠU...NIGDJE SE VIŠE NE SPOMINJE ALI JA GA SE SVEJEDNO UVIJEK SIJETIM I ZAMOLIM BOGA DA GA ČUVA...TOŠE MISLIM NA TEBE I VOLIM TE.PUSSSA

tina-blueeye kaže...

Pjevao si "Bože brani je od zla", a On sada brani tebe.
Rekao si da je život tvoj "Igra bez granica", ali Bog ti ju je postavio.
"Mjesečina" se nadvila nad osmjehom tvojim iako jako "Volim osmjeh tvoj".
I sada "Pratim te" u raj da što prije dođeš i sa anđelima nebeskim zapjevaš, "Jedina" svjetla zvijezdo u mom životu kad me tuga obavijala.
Kako samo tužna suza klizi niz moje
obraze jer te "Poljsko cvijeće" mladog pokrilo i zauvijek od mene otrgnulo...
Ovu pjesmnu sam napisal onaj dan kad sam saznala da je poginuo moj anđeo. Svaki dan se molim Bogu za mog anđela,a još uvijek se nadam da ću ga vidjeti na TV kako daje intervjue. Jako mi nedostaje njegov predivni glas kojim je uljepšavao moje sretne i tužne trenutke. Nikada ga neću zaboraviti jer ljubav prema njemu i njegovim pjesmama iz dana u dan raste sve više. Toše je jedini anđeo koji će uvijek imati posebno mjesto u mom srcu.
TE SAKAM..

Anonimno kaže...

KAKO JE LJEPO TO NAPISALA TINA I JA TAKO MISLIM

Anonimno kaže...

Tog kobnog dana kad sam saznala kolegica mi je rekla, u početku sam mislila da me zeza, no, nakon nekog vrlo kratkog vremena shvatila sam da se ne zeza jer ga obje obožavamo kao i svi ostali. Ta me je vijest dotukla jer i dan danas ne mogu vjerovati da anđela više nema. Takva osoba se jednom u 50 godina rodi. Stalno slušam njegove pjesme, samo su pjesme ostale i njegov sjaj u očima i onaj iskren osmjeh na licu. Budite kao što je to predivno biće Toše bio, veselite se svako novom danu, pomažite jedni drugima, moramo biti jaki zbog njega, kad je tuga pregolema. Istina Bog je na zemlju poslao anđela.

Anonimno kaže...

ej dragi moj toše evo gledala sam malo tvoje sttranice i po ko zna koji put u tišini svoje sobe zaplakala...želim ti samo reći da se ponosim tobom i uvijek i hoću..novi spot je odličan i nemam riječi dragi moj anđele...slatko nam spavaj i dragi bože čuvaj i njega i nas..toše volimo te i uvijek si nam u sijećanju

Anonimno kaže...

da se bar može probuditi i doći otpjevati nam nešto.......ali ne...on je otišao zauvijek.....iza njega ostale su samo pjesme koje služe samo za sjećanje na našeg anđela TOŠU...............voliiim teeeeeeeeeee

Anonimno kaže...

e moj toše...stalno te se sjetim i suze same krenu....toliko mi je žao da nisam bila na tvom koncertu u rijeci kad je bio a mogla sam imala sam priliku....neznam što bih rekla ima bog svoje razloge...i znam da te čuva i voli...pusa zlato moje

Unknown kaže...

On je najbolji pjevac!!!!!!!!

Anonimno kaže...

TOSE JE NAJBOLJI PJEVAC.NIKADA GA NECU ZABORAVITI.SVAKI DAN SLUSAM NJEGOVE PJESME I ONE ME PODSJECAJU NA NJEGA.

Anonimno kaže...

Anonimno kaže...

toše...toše...toše.....obožavala sam gaw i još ga obožavam....uvijek sam maštala o dečku poput njega....žao mi je šta ga nisam upoznala......još nisam preboljela odlazak tog anđela...i sumnjam da ću ikad ...jer nija fer da nam bog uvijek prebrzo oduzme najbolje.....volje4la sam ga....volimga ....(i to stvarno nije teško)on je zlato.....

OVAJ SERE KO PAS

Anonimno kaže...

TOSE JE NAJBOLJI PJEVAC KOJEG SAM IKAD UPZNAO.IMAO SAM PRILIKU DA GA UPOZNAM.TOSE JE UVIJEK BIO I OSTAO U NASIM SRCIMA. TOSE PUNO TE VOLIMO.

Anonimno kaže...

TOSE JE NAJBOLJI PJEVAC.NIKADA GA NECU ZABORAVITI.SVAKI DAN SLUSAM NJEGOVE PJESME I ONE ME PODSJECAJU NA NJEGA.

Anonimno kaže...

Toše zašto si otišao??Iako je prošlo dosta vremena još uvijek,još uvijek te se sjećam i volim te.Jer ti si Toše bio najbolji!Ti si bio anđeo na ovoj Zemlji kojeg nam je Bog oduzeo u tvojoj preranoj mladosti!Ti nisi smio napustiti nas jer si davao veselje!TOŠE TI NIKADA NEĆEŠ BITI ZABORAVLJEN!!NIKADA!Ali nikada se neće roditi još jedan TOŠE PROESKI!NIKADA!

Anonimno kaže...

01Dragi Toše,užasno nam nedostaješ u ovom svijetu.Uvijek ću te voljeti!!!

Unknown kaže...

Danas je 1.2.2016. još ga uvijek slušam i slušati ću ga do posljednjeg mog daha, tko zna možda će mi gore pjevati. Prekrasan čovjek, prekrasno biće koje je hodalo i disalo ovom Zemljom, prekrasan čovjek i veliki umjetnik.
Volim ga i uvijek ću ga voljeti.
Tvoj Vlatko

Anonimno kaže...

2018.godina.Jos uvijek jako nedostajes i nedostajat ces zauvijek Tose.Nista ne moze popuniti ovu prazninu i tugu koja je ostala nakon tvog odlaska.Ostale su tvoje pjesme da zauvijek sjecaju na tebe i sve ono lijepo,i dobro sto si nam podario od sebe dok si bio medju nama.Najbolji si Tose!