petak, 26. listopada 2007.

*Boys, boys* - ISPOVIJEST ANTONIA

Vjerujete li da i dečki mogu činiti "ludosti"..poželjeti otići i na kraj svijeta zbog nekoga..mogu li biti romantični,mogu li voljeti bezuvjetno,mogu li željeti upoznati neke komade..vjerujte da mogu!

Antonio je iz Dubrovnika i naš je jako dobar frend,iako je hetero, ne možete zamisliti koliko voli jednu osobu muškog roda..to je Toše Proeski! Koliko ga on obožava mi ne bismo znali opisati rječima..njega,njegove pjesme obožava,kako nam je i rekao da to stvarno kod njega može učiniti samo posebna osoba,a od naših s estrade to je učinio Toše..i jedino njega neprestalno je slušao,kaže i prije dok nije bio još utoliko popularan kako je sad bio donedavno dok nije tragično poginuo. Sad nakon svega što se izdogađalo, bio je jako pogođen svom tom tugom koja je zavladala kao i kod mnogih drugih ljudi,a tako i kod njega..možda je kod njega imalo razloga i više za tugu,al pustit ćemo njega da nam ispriča..slušamo te Antonio!

ISPOVIJEST ANTONIA PO POVRATKU IZ MAKEDONIJE!

Zovem se Antonio,imam 19 godina i iz Dubrovnika sam..iako sam hetero dečko..jednog dečka sam jako cjenio i volio..on mi je bio neopisivo drag,obožavao sam ga..to je bio Toše!

O tome koliko sam ga slušao i koliko ga slušam i dalje ne moram ni govoriti,jer on je bio i bit će mi uvijek number 1! Dakle, ja sam ga slušao još odavno kad je tek doslovno počeo s pjevanjem..ne znam,odmah mi se nekako svidio i tako je sve počelo..
S vremenom sam bio njegov sve veći obožavatelj jer je divan i kao osoba,a pjesme ti se jednostavno uvuku u srce duboko jer su predivne!
A imao sam i 2 susreta s njim..lice u lice..jedan je bio prilokom 11.HRF na Hvaru, a druga prilika u pub-u u zg..i stvarno mi je to bilo jedno od divnih trenutaka i bio sam jako sretan..neopisivo,ipak nema svatko takvu priliku..
Popričao sam s njim,i dobio zagrljaj koji ću pamtiti cijeli život..taj osjećaj tada ne bih mogao opisati riječima..to je bilo jednostavno nešto predivno,jedan divan osjećaj!
Onog dana kad sam čuo da je poginuo,da ga više nema..koliko mi je bilo teško nebih mogao niti reći jer me sama pomisao na to užasno rastužuje..
Bilo mi se neopisivo teško pomiriti s tim,jednostavno nisam mogao..stalno me srce vuklo tome da odem u Makedoniju i oprostim se od njega,tako sam se jednostavno osjećao,na neki način dužan-ipak pružio mi je vremena da nasamo razgovaramo,zagrljaj..a meni je to značilo jako puno jer sam ja tog dečka obožavao,bio je stvarno jedan i jedini! I ja sam htio to učiniti,te otići do njega zapalit mu svijeću i oprostit se od njega..od anđela koji je bio jako dobra osoba,od anđela koji je prerano otišao..iako će nam mnogima ostati zauvijek u srcu,ipak će nam nedostajati..
I bio sam tamo,došao sam..pomolio se,zapalio svijeću,prošao mi je film našeg razgovora,zagrljaj..to mi se svih tih dana posebno vrtilo po glavi,i bilo nepojmljivo da ga više nema..
Otpjevao najdražu pjesmu njegovu..iako su sve predivne..i uz pjesmu se oprostio od njega i pozdravio ga po posljednji put..s velikom tugom u srcu..
Ti si bio predivan dečko..prerano si otišao!
*Antonio*

Broj komentara: 25:

Rezzy kaže...

yeah right. nijedan strejt dečko ne opisuje ovako drugog dečka. čisto sumnjam da je antonio strejt. al dobro, nema veze...

Anonimno kaže...

Ja još i danas ne mogu vjerovat,ne mogu vam opisat kako se osjećam,jednostavno ja sam njega obožavala,inače sam iz Splita imam 15 god. i bila sam na oba dva njegova koncerta u klubu Tribu,čaksam se i slikala s njim i dao mi je pusu,to je bio i ostat će najljepši osjećaj u mom životu.Toše je bio nešto nevjerojatno,on je bio ANĐEO NAJLJEPŠEG GLASA kojeg su svi voljeli i jedina utjeha mi je to što znam da je sad gore s Njim i da je sretan.Mislim da ovo nikad neću prebolit,plačem svaku večer i pitam se zašto Bog uvijek uzme ono najbolje i najmilije...Toše Proeski...forever...in my heart...TE SAKAM

Anonimno kaže...

potpuno te razumijem. ianc eja imam 15 godina i iz Zagreba sam.
koliko mi je Tose znacio i koliko sma ga voljela, to ne mogu ni rijecima opisati...
ne mogu prestat plakat, jednostavno se iz dana u dan pitam ima li ikakve jebene pravde na ovom svijetu? svakog dana se pitam -ZASTO?
ili se to onaj gore zajebava s nama, ili je jednostavno tako moralo biti... niakd necu prebolit njegov odlazak... pozdrav...

Anonimno kaže...

ej....lud vam je blog...zbilja je..al gle...dečki....mislite malo i na cure....kužim vas i sve to al ono...nekak mi to nije prirodno...tj...nije fer da znate mnoštvo predobrih frajera...i onak....nekad ćete se morat natjecat s curama...jer nije svatko....znate već....vi ste mi fakat super....al...ja sam cura i onak obožavam dečke i sad kad vidim da pričate i dečkima onak kak ja pričam s frendicom malo mi je čudno...al.....ono...ja bi vas onda mogla pitat za savjet kak pristupit nekom dečku

michael kaže...

Naravno..javi se!
Drago nam je kaj vam se sviđa naš blog..čitajte nas i dalje,jer eto da vam natuknemo donosimo uskoro jedno veliko iznenađenje uz naravno post o anđelu!

pozz od dobrih frajera!

Anonimno kaže...

ej....ona anonimana cura je koja je napisala da bi koji put trebala savjet...trebam ga baš sada.....jer nemogu shvatiti dečke...pogotovo ne jednog gorana bez kojeg ne mogu...a nikako da se moknem s početne točke. slušaj....upoznali smo se preko ljeta u jednom bircu(bircu u kojem on radi)...i svidjeli smo se jedno drugome.... i tako sam ja češće dolazila u taj birc...a on se prema meni ponašao kao da sam jedina na svijetu....posvetio mi je mnogo pažnje iako je radio....i izgledalo je sve kao ljubav na prvi pogled....jednostavno ja i on smo žudjeli da se vidimo opet i opet.....onh vam je zbilja sexy frajer...tak da ne moram ni govorit da je bilo još hrpetinu "curica"koje nisu mogle odoljeti njegovom šarmu...al nisam se time opterećivala.....ja i on smo razmjenilili brojeve i par puta izašli van....i ponašao kao da ga jaaaakooo zanimam....no onda jednu većer...bio je drugačiji...samo je pričao o sebi ...mene nije niti slušao...o meni ga nije ništa zanimalo i htio je sve po svome...tamo gdje smo izašli bila je jedna cura....koja mu se stalno smješkala....i dan nakon toga...shvatila sam da su se oni znali duže i da su se spetljali ...da su par...jer ja sam taj dan nakon trebala ić na more...(kako je brzo našao zamjenu...a meni je govorio...)ugl...ja sam zbog njega odlućila da neidem na more...i kad ono...ja saznam ...da je on s njom....kad me vidio nije mogao vjerovat da sam ostala...i iako je zapravo bio u društvu cure...dotrčao je do mene i počeo s isprikama i s time da zašto sam mu lagala za more....bila sam povrijeđena i nije bilo vrijeme za objašnjenja....rekla sam mu da me se kloni i otišla doma....sljedećih par dana ja sam tamo di radi dolazila (da nebi pomoslio da je sve zbog njega) i dalje s jednim dečkom i pravila se kao da ništa nije bilo....taj s kojim sam tada izlazila je htio ozbiljnu vezu a ja sam s njim izlazila iz zabave a i godilo mi je šta je "moj konobarčić2"bjesnio od ljubomore....htjela sam mu pokazat šta gubi a i to sa ja mogu imat drugog....igrom slučaja mi smo se opet spetljali....)al još nije ostavio curu pa sam se ja opet maknula s puta....)i tako smo se povlačili sve dio 9 mj..naime on je iz mjesta blizu zg...a ja blizu vg...tak da ...ja sam bila u zg...cijelo ljeto kod frendova.....u 10 mj...počeli smo se dop....javio mi se i rekao da je ostavio curu....i tako smo se dop i dalje....i već nekih mjesec dana.... ništa od toga....šta da radim....ne mogu bez njega.......šta on uopće misli o meni.....ali usprkos svemu...uvijek se meni vraćao.....help???''?

Anonimno kaže...

svi koji su mi voljni pomoć...nek ostave tu komentar i nek napišu da je to za ....usamljenu

michael kaže...

usamljenoj..

ovak ono kaj ti mi možemo reći, onak full iskreno je da on isko je prezgodan i presladak i sve naj,naj..ipak očito nije savršen!
Nije dečko za veze, ne voli te totalno, nama je žao što to moramo reći al sve upućuje na to..jer da te voli kao što bi recimo trebao il govori nebi se tako ponašao!
Ne zna cijeniti tebe i tvoje osjećaje, a ti si sigurno jedna divna cura koja zaslužuje puno više od nekog "macana" il " frajera" koji zasigurno nije dobar, jer očito ono kaj on jedino voli je samo sebe! Tak da najbolje razmisli o svemu, al on te po svemu kak si nam ispričala ne zaslužuje..ti zaslužuješ puno više i bolje od jednog dečka koji će se poigravati tobom, al naravno na tebi je da odlučiš!

Oprosti na kašnjenju u odgovoru,imamo problema s net-vezom..
hvala na javljanju..dobri frajeri

Anonimno kaže...

hvala vam na savjetu...mislimda imate pravo...on nije savršen...zapravo nitko nije savršen...iako ga volim očito je najbolje da ga se zauvijek klonim...jer me on može samo povrijediti...ne može donjet ništa dobro..iako ga neopisivo volim...držat ću se vašeg savjeta... HVALA VAM........SUPER STE

Anonimno kaže...

Inaće..usamljena cura se zove-Sara.....ovak ste mi baš super...pa eto tak da znate kome ste dali savjet...još jednom....hvala dobrim frajerim

Anonimno kaže...

Mario je definitivno presladak....zbilja znate šta je dobar ukus...volim skoknut do vašeg bloga...imate hrpu zgodnih frajera...i inaće blog vam je zakon...tak da svaka čast.....i vi ste zakon i takvi i ostanite......!!!

Anonimno kaže...

i ja sam poznavala tošu i bijo je moj isto idol od samog poćetka njegove karijere isto sam bila na njegova dva koncerta u tribua u splitu.naj više od svega me pogodila njegova smrt,a taman sam se spremala za njegov treći koncert.

Anonimno kaže...

Ajme svaka ti čast Antonio što si otišao oprostiti se.. Svima nam je žao zbog Tošea, ah..takav je život..ide dalje..

Anonimno kaže...

ma niste vi dečki tak loši pravi frajeri

pusa

Anonimno kaže...

Antonio, jel?
Znam kako ti je, jer ga i ja slušam već 7 godina. Svaka minuta, sat, dan.... nisu mogli proći bez njegovih stihova. A i sada uz sjetu slušam njegove poruke. U njima se mogu pronaći... Kad je on poginuo, odmah mi se kroz glavu provukla i smrt mog tate. Ali ne brini, previše je ljudi koji su Tošu voljeli, tako da on nikad neće biti zaboravljen... Ja ti to jamčim!!! Drago mi je (nažalost) što si otišao na njegov grob. Kad sam pročitala tvoj komentar.... počela sam plakati. Jednostavno, kad je on u pitanju ja suze ne mogu spriječiti... I još nešto... Možeš imati čast što si se upoznao s njim... I ja sam trebala, al sam govorila da ima vremena ( bila sam četvrti razred samo). A eto, valjda ćemo se jednom upoznati... Mariah, T&T, love

Anonimno kaže...

kakav je to gay blog?!

Anonimno kaže...

Šta je tu ćudno da dečki iskazuju svoje osjećaje....Jako mi je žao to što mu se desilo iako mu nisam bila ni na jednom koncertu,ja sam ga voljela i zauvjek će ostat u mom srcu...TOŠE LIVE IN MY HEART...

Anonimno kaže...

Vidjela sam ga u Lisinskom , pjevao je od Ninčeviča "Stvari lagane" , nikada neću zaboraviti koliko je taj anđeo pjevao iz srca, s toliko emocija... Oba oka sklopi, dobri anđele...NIKADA TE NEĆU ZABORAVITI!

Anonimno kaže...

ja obozavam tosu proeskog i mislim da je on naj nas pjevac super ti je blog i ima dosta zgodnih deckiju hehe pozz sara

Anonimno kaže...

super ti blog

Anonimno kaže...

ja nažalost nisam imala priliku upoznat Tošeta jer je poginuo 3 dana prije našeg mogućeg upoznavanja,ako mogu to tako reći.trebao je doći u jednu diskoteku u blizini i dečko me je htio iznenaditi kupivši ulaznice. kada je poginuo i kada sam saznala da sam ga mogla upoznati a da sam ipak propustila to jer ga više nema, slomila me je bol. danima nisam pričala ni sa kim i samo sam gledala tv i čekala da jave da je greška, da to nije bio on...ali nisu...napustio nas je andjeo, prelijepog glasa i još ljepše osobnosti i zato će mi zauvijek biti u srcu.molim se za njega svaki dan jer znam da nas gleda sa neba i čuva nas. imam i bilježnicu rezerviranu samo za njega, za pjesme, članke, moje razmišljanje o njemu...TOŠE ZAUVIJEK ĆEŠ BITI U MOM SRCU....tvoja Lilly

Anonimno kaže...

Prošle su već dvije godine bez tebe angele,nikad te neću zaboraviti,te sakam zasekogaš.

Anonimno kaže...

Slabo cita srpski, ali ovo je ok .

Anonimno kaže...

Sorry for off topic, but 2012 is close, is this really matter?

Anonimno kaže...

thanks for post.This article translate for me, my friend Marko
greetings from Camp from Thailand