utorak, 20. studenoga 2007.

* Slatkiš sa SHOWTIME-a *

Vjerojatno svima vama koji ste pogledali koju emisiju Showtime-a uživo, morao vam je zapasti za oko jedan sladak dečko..MARIO SAMBRAILO!!


Ne samo zbog toga što je presladak,zgodan.....već i zato kaj prelijepo pjeva..a morate priznati da ima i prelijep osmjeh!

INFO:
Ime: Mario
Prezime: Sambrailo
Dob: 18
Datum rođenja: 11.11.1988.
Mjesto rođenja: Dubrovnik
Dolazim iz: Dubrovnika
Najdraži pjevač/ica: Freddy Mercury
Najdraži glumac/ica: John Wayne
Najdraži film: Bijeg iz Alcatraza
Najdraža domaća pjesma: 'Tajna vještina'
Najdraža strana pjesma: 'Don’t Try So Hard'
Hobi: pjevanje, sviranje
Omiljeno jelo/piće: biftek u umaku od tartufa
Imaš li kućnog ljubimca, kojeg i kako se zove: mačak Milo
Omiljena boja: crna
Zašto si se prijavio/la na Showtime: ove godine nisam upisao fakultet, pa sam se prijavio na audiciju

Ako niste slučajno bili pogledali..evo prilike..za vas MARIO SAMBRAILO!


ocjena: 5 ,5 , 5 - Toni,Alen i Sven


ocjena: 5, 5, 5 - Toni,Alen i Sven

A evo kako on govori o sebi...

'Dolazim iz Dubrovnika, zavrsio sam srednju nauticku skolu, a na 'Showtime' sam se prijavio sasvim slucajno. Na putu od Zagreba prema Dubrovniku sam se probudio u Splitu, cuo sam da je taj dan audicija, pa sam se odlucio prijaviti i prosao. Pjevao sam u dvije klape. Iz prve sam otisao, jer su clanovi bili prestari i pasivni, a u drugoj su bili premladi i neiskusni, pa sam odustao. Vec tri godine nastupam s Folklornim ansamblom 'Lindo' gdje sviram bas prim. Trenirao sam i vaterpolo u "Jugu", a od sporta sam odustao zbog glazbe i "Linda".'

Ovo je prvi dio posta i tu smo donjeli post o preslatkom Mariju..javite nam svoje dojmove,komentirajte!
Dakle, on nam je Number 1. a iza njega na ljestvici najboljih i najslađih nam je..? Saznat ćete uskoro..
Čitajte nas i dalje..veliki pozz od dobrih frajera!

33 komentara:

Rezzy kaže...

da. mario je zbilja presladak i takooooooooo gayish! :lol:
a kad sam pročitao (z prve sam otisao, jer su clanovi bili prestari i pasivni, a u drugoj su bili premladi i neiskusni, pa sam odustao)skoro se strgao... trebam li uopće komentirati... :D

Anonimno kaže...

gayish...molim.....moooooolim....vi miste normalni......užaš.....odvratno....trebali bi ukinut blog......gadi mi se kad tako komentirate mog bombona

michael kaže...

Nema problema anonimna curo!
Al tada nas ne moraš čitat, pa ti nećemo moći biti ni užas ni ne znam šta!
Mi nismo tako govorili o Mariju, al opet zato je tako komentirao naš blog frend..a to je njegovo pravo,a ti imaš najmanje prava vrijeđati ga!
Stoga tko god da jesi, ako ti ne odgovara ok, nemaš razloga dolazit na blog,čitati,a kamoli vrijeđati!
S poštovanjem,
administratori bloga.

Anonimno kaže...

predobar je!!!!!!!!

Anonimno kaže...

ajme savrsen je,najbolji...
upoznala sam se s njim kad je prije dva tjedna bio doma jos je ljepsi uzivo.kako mu slatko stoji ona bubamara koju ima lijevom uhu.predobar je,presladak,ma sve naj naj...pozz

Anonimno kaže...

PRESLADAK,PRESUPER PJEVA....

MARIO VOLIM TTEEEE

Anonimno kaže...

mario ja zakon...ja sam se totalno zatelebala....mali izgleda svjetski...sve bih dala za jednu noć s njim......(a za više...bih i "ubila"-šalim se)......mario je za mene idealan tip muškarca......ima predobro tijelo ...presladak je.....lijepo pjeva...ma savršen je i tako slatko priča......slažete se sa mnom??

michael kaže...

..drago nam je što ostavljate sve više i više vaših komentara..i pogotovo što djelimo mišljenje o Mariju..presladak je dečko..

Ono kaj smo vas htjeli zamoliti je, AKO ŽELITE, nemorate, nije obavezno..da napišete samo vaše ime ili nadimak kad ostavljate komentar..dakle, ako želite!

I želimo vam reći da imamo problema sa netom zbog toga ne možemo dovršit iznenađenje koje pripremamo,al biti će ubrzo..to obećajemo i nadamo se da će vam se svidjeti kao i naš veliki post o "ANGEL-u"..on je vjerujte nam jako lijep post,nama se sviđa,a vjerujemo da će i vama..ubrzo na blogu-stoga nas pratite..
još jednom se ipsričavamo zbog kašnjenja..hvala na razumijevanju!

..dobri frajeri..

Anonimno kaže...

...žao mi je ...ali Mario je moj..samo moj..zar nije logično da su pjesme upućene meni..pa hellooo........
ovaj da,ovaj dan meni donosi sreću,ovaj dan,ovaj dan zaboravir neću..ovaj dan TI i ja koda sanjamo budni,,imamao krila i svima smo čudni...

Anonimno kaže...

ja ga znam vec duuuuze vrijeme i mali je stvarno dobar, i veliki galebar

Anonimno kaže...

ja sam jedna cura iz zupe dubrovacke koja hoda sa mariom iako to javnost jos nezna,,mario je jako divan decko tako njezan i drag da ga nebi mjenjala za nista na svijetu

ljubavi volim te

Anonimno kaže...

ej blok ti je super baš me briga kaj misli ova koza o tome što nam je Mario ljep i stvarno je PRESLADAK . Puno pozdrava od Antonije

Anonimno kaže...

da mario je stvarno presladak i prezgodan! ona glupača koja tvrdi da mu je cura sto posto laže! blog vam je super ali ipak mi je malo čudno kako dečki komentiraju dečke! al nema veze pozz! btw ovo o toši je stvarno super lijepo od vas što o njemu pišete!

Anonimno kaže...

E OVAKO ZA SVE CURE KOJIMA SE SAMBA SVIĐA ON NEMA CURU ALI JE GALEBAR IAKO NA TV-U TVRDI SUPROTNO... I BRAT JE ZGODNIJI OD NJEGA, AL IPAK TE VOLIMO... EKIPA S LINĐA

Anonimno kaže...

Fakat je dečko presladak.Obožavam njegov glas i kak izgovara L.preslatko...
Fakat nema curu? Lol...Znam da nemam šanse al ipak...Jako mi je žao šta je ispao...Negdje sam pročitala da su se Mario i Franka negdje grlili...Eh...
Pozzdravvi...
P.S-evo ja ću se potpisat...
Zagrebčanka Ena...

Anonimno kaže...

ma on je jednostavno presladak i nevjerujem da ima curu...ona budala sigurn laze..

Anonimno kaže...

ma kakvu curu, samba nema curu... hahaha
a samba je galeb teeeeški... al što cete takav je zivot...

Anonimno kaže...

heh...mario je predivan..bio on galeb ili ne..a i blog je odličan... slažem se sa svakim odabirom naj dečka mjeseca.. sve bi dala kad bi mogla skinuti pjesmu lady in red u marijevoj izvedbi.. ne spot već pjesmu.. pozz Tihana... dobri frajeri...samo tak nastavite...

Anonimno kaže...

He is soooo GAY!

Anonimno kaže...

Hvala na javljanju i na podršci..o Mariju smo donijeli novi post bili na novoj adresi,pa ako netko ne zna il nije vidio..čitajte nas i dalje..odsad smo na novoj adresi, ali nastavljamo u istom stilu!
3frajera.blog.hr
pozz..dobri frajeri

Anonimno kaže...

mario je prezgodan,presladak a i ima super glas.jednostavno ga morate voljeti

Anonimno kaže...

kad bih ga barem mogla upoznati

Anonimno kaže...

e ajd molim vas da mi kazete gdje ste skinili spot lady in red imam vise-manje sve njegove spotove osim tog ajd pliz javite!!! stavila sam vas kao kontakte na msn-u

Anonimno kaže...

dajte ne vrijeđajte sambu...šta vam je skrivio...ako vam se ne sviđa šutite...lik je super...odlično pjeva...zgodan je...i da pjevo je u klapama..i šta je falio jer je to reko??ma crknite svi..jadnite ste...i nezreli...

Anonimno kaže...

SUPER SI I PRESLADAK OSIM TOGA DOBRO PJEVAŠ I ZGODAN SI!!!MARIO SAMBRAILO

Anonimno kaže...

SUPER SI I PRESLADAK OSIM TOGA DOBRO PJEVAŠ I ZGODAN SI!!!MARIO SAMBRAILO

Anonimno kaže...

MARIO JE NAJSLAĐI DEĆKO KOJEG SAM VIDILA U CILOJ DALMACIJI....PRESLADAK JE.A.A. MARIO V O L I M T E.I BOLJE MU JE DA NEMA CURU,MOŽE IMAT KOJU HOĆEEEE


SPLIĆANKA

Anonimno kaže...

E...DA....I CURA KOJA KAŽE DA JOJ JE DEČKO SIGURNO SANJA....I IZMIŠLJA...PA DA IMA CURU REKA BI TO...HELLOOO CURO... SMIRI TENZIJE.....

Anonimno kaže...

EJ TI MALA ŠTA SI REKLA DA TI JE MARIO DEČKO BOLJE TI JE DA NE IZMIŠLJAŠ JER AKO TE JA DOVATIM BIT ĆE TI. NEMOŽE ON TEBI BIT DEČKO JER MENE NIKAD NEBI PREVARIO....JER ON NIJE TAKAV!

Anonimno kaže...

mario je bio moj!!!!!!!!!!!
nemojte biti ljubomorne curke!!!plavuša iz župe!!!:-)

Anonimno kaže...

ej ti plavušo iz župe! vjerojatno si ti još jedna od onih umišljenih koje misle da je mario vaš,jer niiiijeeeeee.a ti si vjerojatno ona umišljena maroijana iz župe,,,,,,,glupačice

michael kaže...

MOLIMO sve nazočne komentatore, koji nas posjećuju i ostavljaju svoj komentar da ostave ako imaju kaj pametnoga za reći(a ne PREPUCAVAT SE) jer to ne vodi nikuda! I stoga, vas molimo bez međusobnih uvreda, jer naš blog nije forum ni mjesto gdje bi se neki od vas eventualno prepucavali oko neistinitih činjenica!
Hvala na razumijevanju,
administratori bloga! DF

Anonimno kaže...

Još nigdi nisan vidla ovaka sranja koja vi pišete....KAKAV MARIO,DAJTE CURE POGLEDAJTE SE U ŠPIGLO!!!!!!HA HA HA HA HA HA