nedjelja, 4. studenoga 2007.

* VRATIA SAN SE IZ NY *


Ej...veliki pozdrav svima!

Vratio sam se baš jučer iz NY..bilo mi je odlično,zabavio sam se,bio s bratom i još uz to napravio neko istraživanje za faks. Malko sam mogao vas pratiti,čitati jer nisam baš imao vremena, uvijek smo nešto radili,išli nekamo i tak..al naravno da ću to sad nadoknaditi! Nisam bio ni na našem blogu u međuvremenu,jedino kaj sam se čuo s Alenom i Tonijem..i danas kad sam došao na blog sam se šokirao..naravno zbog Toše,još ni sad nemogu vjerovati ( još je meni buraz govorio kako neke novine pišu o jednom pjevaču iz makedonije,ja sam mislio da je objavio album na engleskom,tak da smo nekak skrenuli s teme i nije mi završio rečenicu..tak da nisam znao da je poginuo ) ! Baš sam šokiran..bio je stvarno poseban dečko! Pripremamo vam donijeti dosta toga i u vezi Toše..stoga čitajte nas i dalje,jer uskoro donosimo veliki post posvećen našem Toši! I još puno toga..



Pripremam vam donijeti izvještaj sa mog jednomjesečnog boravka kod brata u NY..bit će tijekom ovog mjeseca to na ovom blogu! Neću vam puno unaprijed otkrivati, samo ću vam reći da je bilo jako lijepo i zanimljivo..a ostatak ćete saznati uskoro! Moram se prvo s mojim frajerima dogovoriti da čujem kakve oni planove imaju..i onda ćemo ukombinirati sve..nadam se da će vam biti zanimljivo! Čitajte nas i dalje..

Velik pozz od Svena i ostatka ekipe!

4 komentara:

Anonimno kaže...

pa dobro dosao natrag na Blakan hehe....pa Tose je vech svrsena prica ko i sve kod nas, vishe nitko ni ne spominje, pa pocinju izbori i kampanja, to je sad top tema ;))
mene vishe zanimam kak ti je bilo u NY...i da, kak to da si stavio slikicu na blog...that was very brave darling :) kiss

Rezzy kaže...

ko kaže da je to on Queer??
:lol:
jooooj NY!! Me likeeees! i ja bi u ameriku al onak vizu nema šanse da ikad dobijem pa ni tad. koma...
sva sreća da imaš nekog tamo pa možeš otić.
čekam da čujem šta si sve zanimljivo doživio.

Rezzy kaže...

joj i da... daj molim vas vratite stari dizajn. ovo zeleno je nešto strašno. hihi! samo prijedlog eto...

Anonimno kaže...

ako je ovo tvoja slika baš si sladak.. Koliko imaš godina??? jedna curka