ponedjeljak, 20. kolovoza 2007.

* BIRAJTE HOT STAR-RUJNA *

Evo nakon već dobro poznatih dvojice nositelja HOT STAR titule na našem blogu..dobivate vi šansu odabrati HOT STAR-RUJNA!!

Mi smo se teško odlučili prilikom selekcije koja će 2 kandidata boriti se za titulu HOT STAR- RUJNA..i ono što vam sa sigurnošću možemo reći da se radi o jaako zgodnim komadima,koji će vas ostaviti bez daha!
Možda ne odmah,al kad bi vidili sve njihove fotke-vjerujte nam da bi!
E sad slijedi ono što je zanimljivo.. :)
...ovak,mi smo namjerno stavili fotke gdje su skroz odjeveni..a vi s obzirom na vaš ukus ćete glasovati na anketu koja će biti postavljena sa vaše desne strane na blogu. Vi ćete upravo svojim glasovima ih skidati..i naravno odabrati pobjednika koji će dobiti tu titulu točno 10.rujna 2007.godine. Dakle,to je vrijeme koje vam preostaje za glasanje,a glasovati ćete moći prilikom svakog posjeta našem blogu!
I naravno napominjemo!! -jedan je pobjednik i objavit ćemo fotke samo od pobjednika!
Ono što nam preostaje reći o njima da su oboje modeli..preslatki..prezgodni..ma ne znamo kako bi ih još bolje opisali..zato slijede fotke,od svakog po jedna-i kao što smo napomenuli samo od jednog će biti objavljena galerija fotografija koja će vas vjerujemo zadiviti..

Jorge Eduardo Aguilar

Miguel Angel Orjuela

Nadamo se da će vam se svidjeti ovaj post,a također i naši kandidati!
NE ZABORAVITE GLASOVATI! Jer vi odlučujete o pobjedniku!
..uskoro stiže novi post..

3 komentara:

Rezzy kaže...

definitivno mi je ovaj prvi bolji.
sličnu foru sa glasovanjem sam imao i ja na starom blogu. :D

NShappy kaže...

sve je super, samo sto od ''sex, skola i odrastanje'' ja ne videh skolu hihi ;) nego decaci... kako je na moru? da li ste nabacili ten? ja sam zakucan u ovom mom gradicu na dunavu da nisam ni video sunca ovog leta... pozzzz, i navratite ;)

Anonimno kaže...

doći će i škola..uskoro..
heh :)

toni & alen