srijeda, 1. kolovoza 2007.

* MARKO TOLJA * - 2.dio

Evo kao što smo obećali donosimo vam 2.dio posta o preslatkom i mogu reći jako dobrom prijatelju Marku!

Nadamo se da vam se prošli post svidio..kao što ste mogli pročitati donijeli smo vam kratki sažetak našeg nezaboravnog provoda u Rijeci..

..ovaj put ćemo vam reći neke sitnice o Marku,i stavit malo fotki..stoga uživajte..mi jesmo!
Prije nekoliko dana taman je završio snimanje spota za svoj novi singl "Stare dobre stvari"..uskoro donosi svoj prvi album,i za one koji uživaju u ljubavnim laganicama,i slatkom glasu ovog riječkog pjevača vjerujem da će imati taj album i uživati slušajući pjesme..mi sigurno hoćemo!

..što voli/ne voli, što mu je omiljeno/ne ..kratak pregled..


Galerija slika: odabrali Toni & Alen


..uskoro stiže novi post..

Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

Marko je fakat presladak na ovim fotkama, a i inače je najzgodniji frajer na estradi i za razliku od drugih 'dečkića' ima odličan glas.
Zamjetio sam ga na Dori, njegova stvar Deja Vu mi je bila super. Želim mu puno

Anonimno kaže...

...sreće u karijeri i životu.
I da, BTW spot za Dobre, stare stvari je već na You Tubu pa možete pogledati Markeca na http://www.youtube.com/watch?v=Wx9RFA5jAK4
Meni je pjesma super :))

Rezzy kaže...

daaa. marko je prejeben. i predobro pjeva. samo ne baš stil koji se meni sviđa, no svejedno. ja se evo vratio s mora. drago mi je da vidim blog u punom sjaju. sviđa mi se sviđa...

danielnl kaže...

Marko je bas sladak decko, a i stric mu je bio lijep u mladjim danima (vjerujem da i sada dobro izgleda za njegove godine). Nasao sam cak i par spotova od njega

http://www.youtube.com/watch?v=0xxHGhltxNg&mode=related&search=

ili ti ovaj

http://www.youtube.com/watch?v=bQAQf8wnGek&mode=related&search=

Anonimno kaže...

Markec je...too cute! Baš mi je zapao za oko, pogotovo nakon što sam pročitao i 'prvi dio'!Mora da vam je bilo super s njim - čini se baš simpica! Volio bi znati kakva su njegova razmišljanja glede veza&vezica..baš me zanima..ah! (Je li možda - slučajno - natuknuo što...?)
Pozdravić

Anonimno kaže...

"Stare dobre stvari" je predobar album. Stvarno uživam dok slušam njegov glas i stihove. Marko je prezgodan i želim mu sve najbolje u budućnosti...

Marina