petak, 14. rujna 2007.

* EVO ME !! *

Konačno da sam i ja stigao..od nedavno sam se priključio dvojici prvotnih frajera ovog bloga, Toniju & Alenu, koji su super dečki,ma ono kaj da vam kažem legende! Al' dobro da ih ne ishvalim previše(čitaj:da si ne umisle nekaj previše :) ) moram vam se predstavit,kaj ne?!

Donedavno tajanstveni frajer..odsad za vas frajer iz Kutine,19-godišnjak,student psihologije..ma jednom riječju Sven! S vremenom ćete me sve bolje upoznati,a ja se nadam da će blog uz mene bit samo bolji i da neće izgubiti svoje čitatelje,dapače da će ih dobit još!

Ono što želim naglasiti je DA AKO VAM ZATREBA BILO KAKAV SAVJET,POMOĆ NE POSUSTAJTE, OBRATITE SE SVOM PSIHOLOGU-ja ću vam pokušati pomoći koliko god mogu! Ako ne želite preko bloga me pitati il razgovarati javite se na mail: dobar-frajer-sven@net.hr ili na MSN kontakt mail: dobar_frajer@hotmail.com ! Odgovoriti i javit ću vam se što prije...stoga
Javljajte mi se,i naravno ono kaj vam moram reći da ako vi želite da ostane to između nas o čemu smo razgovarali-nema problema(ostaje između nas)! Zato ako vam bilo kakva pomoć zatreba,bilo kakav razgovor,savjet,bilo što,što je u mojoj moći rado ću vam pomoći!
Eto, nadam se da sam započetak ostavio barem malko pozitivan dojam na vas..a dalje će bit prilike da se bolje upoznamo,barem se nadam! Pozdrav od 3.dobrog frajera..i NE ZABORAVITE..JAVITE SE!
..budite mi zgodni..pozz od Svena!

4 komentara:

Anonimno kaže...

Bok Sven i dobrodošao!! Meni za sada ne treba neka pomoće, ali ako približno izgledaš ko ovaj na fotki bilježim se za seanse 3 puta tjedno hehehe

Čekam nestrpljivo idući post...i da, pozdrav i drugoj dvojici ;)

Rezzy kaže...

potpisujem sve što je rekao i q. republica hihi!

Anonimno kaže...

opa...
novi frajer...
nadam se da cu te upoznati malo bolje nego tonia i alena...

kad ide novi post...
citam vas i dalje
pozzz...

NShappy kaže...

dobrodosao :)