utorak, 4. rujna 2007.

* MISTER BLOGA *

Kada govorimo o jednom preslatkom,simpa,jako zgodnom i privlačnom dečku tada to može biti samo WENTWORTH MILLER!


Svi ga jako dobro znaju tako da mislimo kako ne bismo trebali puno pisati o njemu,al' eto naglasiti ćemo za one koji možda ne znaju da je vrlo popularan u seriji "Zakon braće" koja se prikazivala na RTL televiziji. A za one kojima se serija svidjela možemo reći da se snima 3.sezona,tako da je uskoro možemo očekivati na našim malim ekranima! Pitate se kako smo ga izabrali za mistera našeg bloga,mislim da to pitanje je nepotrebno-pa eto zato jer nam je on savršen frajer..iako moramo priznati da je konkurencija dosta velika,al' kod nas je Went izabran za mistera bez dvojbe..ipak je on naš savršen frajer!
Ono što još možemo reći vam prije galerije fotki koja slijedi je da se nadamo da ćete uživati u fotkama i naravno novom design-u našeg bloga kojeg nosi,naravno Wentworth..a moramo se zahvaliti IVANU koji nam je pomagao u izradnji novog design-a koji će uskoro zasjati na našem blogu..naše su bile naravno ideje,a njegove ruke..još jednom HVALA!
Eto sad imamo i mistera blog-a..i za kraj nam preostaje reći još jednom da uživate u fotkama,pozdraviti vas,pozvati da nas čitate i dalje,javljate nam se..a mi ćemo se truditi biti samo bolji! Toni & Alen
Galerija slika:






..uskoro stiže novi post..

2 komentara:

Anonimno kaže...

oduševljena sam izborom mistera... on je zaista savršen frajer... a tek njegov pogled... svaka vam čast... super vam je blog... postovi...
samo tako nastavite i dalje...
možete svratiti i do mog bloga, ak vam se da...
pozz
i vratit ću se... he he...

Anonimno kaže...

hej...
došla sam slučajno kad sam pregledavala neke novo napisane postove na blog.hr, i tamo vidjela vašu adresu, primamio me naziv bloga, pa sam došla, a kad sam već bila tu, bila sma oduševljena i morala sam ostaviti komentar...
drago mi je da vam se sviđa moj blog...
čitamo se..