utorak, 18. rujna 2007.

* tajne srca *


Donosim vam nekoliko pravila za kršenje ili pak pravila kojih bi se trebali strogo pridržavati kako bi vam veza što bolje funkcionirala ili pak započela..

PRAVILA ZA KRŠENJE:
1. Nema poljupca na prvom sastanku!
Odmah zaboravi ovo pravilo! Ako na spoju frcaju iskre između vas, tada je na rastanku poljubac šlag na torti. Nemoraš se bojati da će te dečko nakon poljupca smatrati "lakim komadom"..Ipak to ne znači da biste odmah trebali ići dalje. Ako ti, ohrabren tvojim nježnostima,odmah počne dirati slatku guzu-možeš mu samo reći: Hej,imamo puno vremena,zar ne?! To će razumijeti -i još više se zatreskati u tebe!

2. Budi nedostupan!
Dečko tvojih snova te nazove i želi da izađete, a ti izmisliš da nemaš vremena iako bi se volio naći s njime. Ne zvuči li to glupo? Zacijelo si čuo da takva taktika čini ljude zanimljivima. Ali razmisli na trenutak: ZAR TO NIJE TOTALNA GLUPOST? Ako imaš priliku naći se s njim,zašto bi to propustio? Prekrši ovo pravilo! Ako želiš vezu koja se temelji na povjerenju,budi iskren! Jedino ga odbij ako te nazove u zadnji tren,ako ti se čini da si drugi izbor..al ak ga želiš vidjeti - kaj čekaš?!

3. Ne smiješ prvi nazvati!
Odlično pravilo! Radije ćeš satima buljiti u mobitel i očajnički se pitati zašto ti se još nije javio nego ga nazvati i reći mu koliko si uživao s njim na prošlom spoju ( koji vam je možda bio i prvi-štoviše pravi razlog da ga nazoveš i kažeš mu to! ). Samo hrabro! Možeš mu poslati jedan slatki SMS. Ali oprez: SAMO JEDAN! Gomila SMS-ova mogla bi ga prestrašiti i odaljiti od tebe..

4. Nikada nemoj poduzeti prvi korak!
Ankete su pokazale da mnogi dečki vole da im se priđe,stoga potpuno je u redu da preuzmeš inicijativu i pitaš ga želi li izaći s tobom. Svi se bojimo odbijanja..ali NEMAŠ ŠTO IZGUBITI! Ako mu se sviđaš oduševljeno će pristati,a ako te odbije - barem znaš na čemu si!

5. Ne smiješ prvi reći "volim te" !
Glupost! Tu vrijedi samo jedno pravilo: slobodno mu to reci ako zaista tako misliš!! Bilo bi blesavo čekati da on učino to prije tebe samo kako ti ne bi bilo neugodno. I nemoj bit tužan ako ti odmah ne odgovori " i ja tebe". Možda mu treba vremena da sredi osjećaje. Ne čini svojom ljubavnom izjavom pritisak na njega - ne zaljubljuje se svatko u istom trenutku! DAJ MU VREMENA...

PRAVILA KOJIH SE STROGO TREBAŠ DRŽATI:

1. Pokaži mu da ti se sviđa,daj mu to do znanja!
2. Ne teroriziraj ga mobitelom(stalni pozivi i SMS-ovi brzo će ga početi živcirati ! )
3. Nemoj se raspitivati o njemu među njegovim frendovima! Ako želiš znati kaj misli o tebi,radije ga sam pitaj. Nemoj da osjeti da mu ne vjeruješ il da ga špijuniraš jer ćeš ga tako izgubiti!
4. Ne pričaj mu o svom bivšem! Ne bi bilo dobro da pomisli kako još uvijek nešto osjećaš prema tom tipu il da ga uspoređuješ s njim!
5. Ne ispituj ga o privatnim stvarima - pogotovo ne o prošlim ljubavima! Pričekaj da ti sam počne govoriti o tome!
6. Posveti mu pažnju,nježnosti..daj sve od sebe - dečki to vole,a mogu i znaju to prepoznati!
Svima koji su u vezi i onima koji su možda pred vezom-želim puno sreće! Zapamtite za vezu je potrebno dvoje!
..pozdrav od Svena!..

Broj komentara: 9:

NShappy kaže...

zanimljivo... mislim da kad se dvoje ''nadju'' tada sva pravila padaju u vodu... ;)

michael kaže...

nshappy-ovisi kako to shvaćaš! ja bih rekao više da mnoge od tih stvari koje sam naveo svaki par proživi,samo je pitanje vremena-ta nevjerujem da ste jednom gledali u mobitel i čekali da vas nazove..il pak se pitali "zašto mi se čini da se ohladio"..ma sigurno ste se makar u nekoj situaciji našli od onihnavedenih u postu,mislim ja vam od srca želim da se ne nađete! Ali baš da je sve uvijek bajkovito kak mi se čini da ti misliš..nije(kad se dvoje ljudi nađe-tada tek sve počinje)-a ja sam naveo samo par sitnica koje bi možda nekima mogle pomoći..recimo kao savjeti,ako ne budete u nekom trenutku znali kaj ćete dalje il kaj vam je činiti! velik pozdrav svima..SVEN

Anonimno kaže...

Zanimljiv post ali ja izbjegavam bilo kakva pravila jer mislim da je svaka situacija i svaka veza drugačija...u stvari ja sam odmah na početku iskren i kažem kaj osječam...možda to nije dobro ali ne volim igrice i glumatanja. Ako mi se sviđaš i ako sam se zaljubio u tebe onda ću ti to i reći, jer ne vidim razlog da glumim ravnodušnost i gubim vrijeme bezveze. Možda se i prebrzo prepustim osjećajima zato sam ranjiv i najebem....ali ne mogu protiv sebe...

Anonimno kaže...

Zanimljiv post..no, slažem se sa nshappy - ma kakva pravila ;)
Pozdravić

P.S.Na postu o M.Tolji (2.dio) postavio sam jedno pitanjce..a jel bi mi mogao netko bar natuknuti..nešto...tek onako..ah, taj Markić...!

Rezzy kaže...

da. ni ja se ne pridržavam pravila ali neke od ovih stvari radim jer mislim da su najnormalnije u vezi ili na početku veze.

Anonimno kaže...

pa dobri su ti savjeti
znam ja iz iskustva
pogotovo to o mobitelima
a di su ona dva...(toni&alen)
pobigli su mi tako da ih vwise nisan ni cua...
zar je u dbk-u tako dobro...
pozz

michael kaže...

anonimno-ovak ne znam kaj te baš zanima,al veze voli onak osrednje(budući da se opekao jednom jako na tom području)..traži pravu osobu- i kaže da takvu osobu još nije sreo! jesi neki novi naš čitatelj kad si tek sada vidio post o markecu?
hidden heart- toni & alen su u du,uživaju i rade na nečem bitnom,uzeli su si odmor,pa ih ja mijenjam na blogu malo jer su jako zauzeti,rješavaju tam neke bitne stvari-ja sam im rekao da su "ludi",al u pozitivnom smislu! Ne brinite, sve ćete saznati i javit će vam se uskoro!
pozz os SVENA!

Anonimno kaže...

je, novi sam. Naletio sam na vaš blog, švrljao po njemu, i tako našvrljao i na markeca!Ne znam- čini mi se simpa i ok. Jednom sam ga skužio vani i baš mi se smilio!Čovječe, cure su ga oblijetale sve u 16, a on, jadan, par riječi s jednom, par s drugom,..Ne znam kako on, ali ja bi bio lud..ono-nemaš mira.Barem sam ja stekao takav dojam.

Anonimno kaže...

voj um i tvoji osjećaji su kao padobran: Najbolji su tada, kad su otvoreni. Ne varaj!
Prije nego počneš, nešto zaželi! Na pitanja odgovaraj po redu.
Ima samo 4 pitanja i ako ih pročitaš unaprijed, tvoji odgovori neće biti iskreni...
Uzmi papir i olovku i zapisi odgovore. Bit ce ti potrebni.
To je pravi test pitanja i odgovora, koji ce ti reci puno istina o tebi.
1. Nabrojanih pet životinja, razvrstaj od najdraže prema onoj koju bas ne voliš, i to zapisi:
a) Krava
b) tigar
c) ovca
d) konj
e) svinja

2. Za svaku od ovih rijeci si zapisi ono sto ti najprije padne na pamet u vezi nje. (prva asocijacija - glagol, pridjev - bilo sto: npr. ....... - zločest, ljubav, nemar)
a) pas
b) majka
c) miš
d) kava
e) more

3. Pomisli na ljude koje poznaješ i napisi njihovo ime slijedećim bojama, npr. plava - Marko (ne smiješ napisati iste osobe kod vise boja!)
a) žuta
b) narančasta
c) crvena
d)bijela
e) zelena

4. Za kraj zapisi najdraži broj i najdraži dan u tjednu. Gotovo?

Budi siguran da su odgovori iskreni i da govore tvoje prave osjećaje.
Sad pročitaj objašnjenja svojih odgovora! Najprije ponovi zelju!

Odgovori na test osobnosti
Prvi odgovor prikazuje prioritete u tvojem životu:
a) Krava: znaci karijeru
b) tigar: znaci čast, ponos
c) ovca: ljubav
d) konj: obitelj
e) svinja: novac

Drugi odgovor:
a) pas: opis psa je tvoja vlastita osobnost
b) majka: opis majke je osobnost tvoga partnera
c) miš: opis miša je opis tvoga neprijatelja
d) kava: opis kave je opis tvoga seksa
e) more: opis mora je opis tvoga života

Treći odg ovor:a) žuta: ta osoba te neće nikad zaboraviti
b) narančasta: tu osobu smatraš svojim pravim prijateljem
c) crvena: tu osobu zaista voliš
d) bijela: to je tvoja srodna duša
e) zelena: netko koga ces se sjećati cijeli život

Četvrti odgovor:
Taj test pošalji na najmanje toliko osoba koliko iznosi tvoj najdraži broj.
Tvoja zelja ce se ispuniti na onaj dan u tjednu koji je tvoj najdraži dan

Zato sto si otvorila/o ovo dobit ces poljubac najdalje do petka od ljubavi tvog
zivota ako ne prekines lanac. Sutra ce biti najbolji dan u tvom zivotu.Bilo
kako bilo ako ne posaljes ovo najmanje 10 ljudi do ponoci bit ces zauvijek
odbacena.Samo copy i paste ovo .Sretno! (