ponedjeljak, 10. rujna 2007.

* HOT STAR RUJNA *

Birali ste..i izabrali!

10.rujna.2007....to je bio datum do kojeg ste mogli glasovati za svog favorita,i moramo priznati da i uvjerljivo jeste!
Sa 100%-tnim brojem glasova pobjedio je JORGE EDUARDO AGUILAR!

Ne znamo jel mu konkurencija bila preslaba il je uvjerljivo bolji od njegova konkurenta..jedino kaj možemo reći da i moj i Alenov izbor je definitivno on,al moramo priznati da nije ni Miguel loš,iako nam je Jorge..mmmm..znatno bolji,a očito i vama!
No, da ne duljimo,već smo vam rekli o njima u samoj najavi kandidata kad smo ih predstavljali tak da sad mislimo da slijedi galerija fotki..
Galerija slika: (odabrali Toni & Alen)









Nadamo se da ste uživali u fotkama..uskoro ćete na blogu naći anketu s izborom za HOT STAR LISTOPADA u kojoj ćete nadamo se sudjelovati kao i u ovoj,a mi ćemo se potruditi izabrati još bolje komade..trudit ćemo se bit bolji..pozz
..uskoro stiže novi post..

2 komentara:

Anonimno kaže...

ajme sto je dobar miki....
toni uzea san ja tvoj msn....
to san ja bia sinoc, samo se nisan moga sititi
vjerovatno posjecujen previse blogove navecer
evo raspisa se ja odi
a ujutro moran u sklu
ajme majko
a tako mi se ne da
sorry sto se nisan prije sitia

kiss

by: HIDDEN HEART

NShappy kaže...

pobedio je moj favorit!
sada sam glasao za drugog :)
jupiii! :)