nedjelja, 23. rujna 2007.

"moj svijet" - * ZAJEDNIČKI ŽIVOT *


Evo nakon kratkog odmora tijekom kojeg nas je vidimo učinkovito mijenjao naš presladak i najfrend Sven, javljamo se i mi, i to još uvijek iz Dubrovnika! Moramo vam priznati da tijekom ovih mjeseci koliko smo proveli zajedno uvidjeli smo kako nam je savršeno i da to nebi htjeli mijenjati povratkom u Zg! Znamo svi se pitate, hm..mnogi nisu imali prilike ni upola toliko uživati koliko ste vi-tako da se nemate kaj žaliti?! Eh, imamo jer ne želimo mijenjati svoj život..tako da smo odlučili na velik korak u životu..

Nismo vam ništa htjeli govoriti ranije,prije nego to sve nismo učinili..jedino je jedna osoba znala za to,a to je Sven koji vam je i natuknuo nekaj o tome gdje smo nakratko nestali..i eto,sad ćemo vam mi objasniti kako stvari stoje..

Znate da smo oboje upisali pravo u Zg,iako je Alen upisao izvanredno,ja sam redovni student..budući kako i on to želi,biti redovni student,jer ima više prava nego kao izvanredni itd..odlučio se obratiti svom stricu koji radi kao prof. na pravnom fakultetu u Splitu! I stric mu je rekao kako bi mu mogao srediti premještaj na pravo u Split,da razmisli o svemu i da mu se što prije javi! Tako smo mi razmišljali podugo o svemu,i došli do zaključka kako bi oboje mogli na pravo u Split! Imamo vezicu,pa zakaj to ne bi iskoristili?! Ipak je to prilika da se naš zajednički život nastavi,ipak je to velik korak i prilika za nas! I to smo odlučili prihvatiti..

Razgovarali sa svojima..kako bi u Split na pravni,a budući da tam oboje imamo rodbine naši nas nisu odbili! I onda su uslijedile brojne pripreme za selidbu,i tako smo u jednom danu pakirali se,oprostili od Zg..svih naših frendova koje nam je bilo neizmjerno teško ostaviti,al obećali smo se čuti često i da će nas posjećivati! I tako s kojom suzom u oku napustili Zagreb,gdje smo proveli oboje djetinjstvo,razne padove i uspinjanja..naš kvart i ekipu,obitelj bilo je najteže ostavit,al ono kaj nas tješi-to nije zauvijek,ipak će nas naši često posjećivati,a tak i frendovi! Kao što su bili kod nas u Dubrovniku prek ljeta jedno vrijeme..

Naši su se sa stricem dogovorili oko stana,jer je nedavno on kupio jedan trosoban stan nedaleko od centra u Splitu,i taman ga je uskoro mislio iznajmiti,jer ga je donedavno uređivao,i tak da smo mi sada u njemu! Stan je super,po našoj mjeri,po našem ukusu..uživancija-stvari smo tamo ostavili..i sad smo otišli u Dubrovnik pokupit stvari i sutra odlazimo u Split! Malo se smjestit,stvari raspremit,upoznati grad..i pričekati početak faksa..

Eto,vjerujemo da smo mnoge iznenadili,al kad nešto želite u životu trebate se za to truditi i dati sve od sebe da u tome uspjete! Mi smo krenuli tim putem..putem zajedničkog života!
..pozz svim čitateljima,Toni & Alen..

4 komentara:

Anonimno kaže...

pa bas mi je drago sto ste se odlucili na tako velik korak
nadam se da nece biti poteskoca
navratite malo na novi post...
pozz

Anonimno kaže...

Super, nadam se da će idila trajati....a onda se vidimo kad dođem u ST ak ne u ZG ;)) Uživajte dečki.
P.S:a niš, onda se ja moram pobrinuti za Sveneka kad ste ga samog ostavili ovdje ;)

Rezzy kaže...

da. ovo zbilja nisam očekivao. ne znam da li bi se ja u tako kratkom roku mogao uopće oprostiti od ZGa. više mi se definitivno sviđao vdje ali shvaćam da želite biti skupa. ajde drago mi je. da, treba ustrajati i biti uporan ali i imati novaca za sve to a novaca nemaju svi...

NShappy kaže...

najbolje je sto ste to odlucili i ostvarili... kako god da bude, bice najbolje. u zivotu treba rizikovati :) srecno decaci, i postujte malo cesce ;)